23948sdkhjf

Magasin kårer årets bedste partnere

Stormagasinet Magasin har netop holdt sin årlige partnerdag, hvor kunderne og Magasin belønner årets vindere med priser og store beløb til markedsføring.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Årets Kundepris gik til børnetøjsmærket Molo, som fik 75.000 kr. til markedsføring i Magasin.

- Vi prøver hver dag at sætte vores kunder i fokus - så at vinde lige netop den her pris, er jeg meget stolt over. Tak til Magasin for vores ”ægteskab”, der går 13 år tilbage. Det har været en fed rejse, siger grundlægger af Molo, Mogens Jepsen.

- Vi lytter til vores kunder, - deres stemme er vigtig. Vi spørger dem gerne til råds om nye brands via de sociale medier. Trends kan opstå på et splitsekund på de sociale medier, og vi skal hele tiden være klar til at kunne reagere, så kunderne kan finde deres favoritmærker og det seneste nye i Magasin, forklarer indkøbsdirektør, Margrethe Dal Lehrmann.

Ud over kundeprisen uddeler Magasin prisen på 150.000 kr til markedsføring i Magasin til Årets Partner, der gives til en større spiller, der har vist flot vækst gennem kreative initiativer, strømlinet vare-flow og et godt samarbejde med Magasin.

Årets Partner blev DK Company, der har en bred portefølje af mærker inden for fashion og lifestyle.

Virksomheden repræsenterer InWear, Matinique, Part Two, Soaked in Luxury, Gestuz, ICHI, Cream og Karen By Simonsen.

- Vi er utrolig stolte af at modtage prisen som Årets Partner i Magasin. I DK Company har vi værdier, som bygger på "win win relationship", og sammen er vi stærkest, og det syntes vi, at samarbejdet med Magasin er et strålende eksempel på. Vi har et stærk salgsteam og en stærk retail-platform, og sammen med Magasins professionelle team skaber vi succesen. Og så åbner vores tætte samarbejde op for yderligere vækstpotentiale, udtaler retail operations manager hos DK Company, Mette Juel Hansen.

Den tredje pris går til Årets Vækstkomet, der blev herrebrandet Les Deux, der modtager markedsføring i Magasin til en værdi af 75.000 kr.

Virksomheden startede i 2009 med en simpel T-shirt, to ildsjæle og med en ide om at etablere et lifestyle-brand til mænd. I dag er det et veletableret brand i Danmark og godt på vej til at erobre verden.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08